Project Friday

Grof gebreid kussen

Grof gebreid kussen | Online kopen

Mijn meest recente passie, ook wel verslaving genoemd, is breien. Eenmaal begonnen aan een project kan ik niet meer stoppen en daarom is mijn eerste projectje op Project Friday een gebreid kussen.

Hoewel ik helemaal verliefd ben op dit grof gebreide kussen ligt ons huis al vol met gebreide spulletjes waardoor ik heb bedacht om zo nu en dan een exemplaar te verkopen. Dit grof gebreide kussen is inclusief vulling te koop.

Beige gebreid kussen online kopen

Afmeting

Kussenhoes: 39 x 39 cm
Vulling: 40 x 40 cm

Materiaal

Voorkant: 80% acryl, 20% wol
Achterkant: 100% polyester
Vulling: 100% polyester

Geef een reactie

