Inspiratie

Must visit: Woonbeurs 2013 (met korting!)

Het woord beurs levert mij altijd de rillingen op. Ik denk aan saaie zakelijke beurzen met niet-inspirerende stands met al net zo niet-inspirerende mannetjes die je van alles proberen aan te smeren. Of ik denk aan de huishoudbeurs waar beppies met irritante trolleys de jacht hebben geopend op gratis producten. Maar er is één beurs die aan dit nare imago weet te ontsnappen, juist ja; de woonbeurs!

Unlike all the others weten de standhouders van de woonbeurs je altijd weer te inspireren met de meest mooie creaties en inspirerende mini huisjes. Hoe kan het eigenlijk ook anders, het heet niet voor niks de woonbeurs. Deze mensen weten wat mooi is en hoe ze jou moeten inspireren.

Tip: Woonbeurs 2013 met korting

En dan denk je misschien quanto costa? Goed nieuws! Ik vond dit linkje vandaag en als je daar vóór 30 september je kaartjes koopt, betaal je 15 euro in plaats van 19 euro én krijg je een cadeaubon van € 10,- voor de Woonbeurs Webwinkel! En uiteraard krijg je net als ieder jaar bij de uitgang een woontijdschrift naar keuze t.w.v. circa € 5,- mee naar huis. Eigenlijk betaal je dan dus niks nada noppes voor je entree. Mooier dan dat kan ik het niet voor je maken!

Aanbiedingen op de Woonbeurs 2013

Net als ieder jaar hebben bepaalde woonmerken de mooiste aanbiedingen voor je tijdens de woonbeurs. Zo krijg je bij Studiodewinkel.nl onderstaande poster gratis. Je hoeft je alleen maar in te schrijven voor de nieuwsbrief en dat is vast geen straf gezien het een nieuwsbrief is van een webwinkel vol mooie interieur spullen. De poster is trouwens op A3 formaat en dubbelzijdig. Dus als je moe bent van je poster, draai je hem gewoon om en heb je een compleet nieuwe poster!

Studiodewinkel | Woonbeurs 2013

Misschien niet gratis maar volgens mij wel dé aanbieding van woonbeurs 2013; korting op de tafelklem van DEENS.nl. En ik hoor het je zeggen.. ‘Tafelklem? Wat is dat?’ Eigenlijk weet ik ook niet zo goed hoe ik het moet uitleggen zonder het suf te laten klinken dus laat ik het beeld (hieronder!) voor zich spreken. De tafelklem is normaal € 79,- en alleen tijdens de woonbeurs kun je hem kopen voor slechts € 59,-.

Tafelklem van DEENS.nl op Woonbeurs 2013 met korting

Natuurlijk zijn er nog veel meer leuke aanbiedingen en kan ik je vertellen over alle mooie woonmerken, -winkels en -tijdschriften die een stand hebben op de beurs maar volgens mij moet je gewoon zelf een kijkje gaan nemen. De beurs is van dinsdag 1 t/m zondag 6 oktober en is in de RAI Amsterdam.

Kom ik jou misschien tegen op de Woonbeurs 2013?

Geef een reactie

