Inspiratie

Inspiratie: Hangstoelen

Rotan hangstoel wit
Een paar jaar geleden zag ik een hangstoel op een vlooienmarkt hangen. Met pijn in mijn hart moest ik hem laten staan (geen ruimte en geen vervoer) en sindsdien wordt ik achtervolgd door hangstoelen. In tijdschriften, op pinterest, op tv en ook op de woonbeurs, overal zag ik ze voorbij komen. En nu is het dan eindelijk zo ver; mijn eigen hangstoel!

Van mijn allerliefste vrienden heb ik voor mijn verjaardag een hangstoel gekregen! Natuurlijk met de voorwaarde dat ze allemaal een keer bij ons mogen komen hangen. Mijn nieuwste aanwinst is vandaag binnen gekomen maar helaas hebben we nog geen geschikte plafondhaak dus kunnen we hem nog niet ophangen. Mooi, heb ik nog even de tijd om inspiratie op te doen voor de leukste decoratie voor in en om de hangstoel.

In eerste instantie wilden we een bruine hangstoel maar op een of andere manier zijn we toch gegaan voor de witte versie. Nadeel is dat ik al helemaal had bedacht hoe ik de bruine zou decoreren en dat werkt toch anders dan bij de witte. Bij de bruine zou ik al snel voor een schapenvachtje gaan met een kleurrijk kussentje maar wit op wit is toch iets minder spannend.

Rotan hangstoelen inspiratie

Witte rotan hangstoel

Geef een reactie

